ZWYKŁE PRZEGUBY

Zwykłe przeguby kuliste ze względu na swój charakter pracy wymagają dobrych wa­runków smarowania. Zapas smaru w przegubie uzupełnia się przez smarowniczkę osa­dzoną zwykle w głowicy na­kręconej na końcówkę drążka. Ostatnio w licznych samochodach osobowych, a nawet ciężarowych, stospwane są przeguby kuliste zaopatrzone w elementy sprężyste, z gumy lub tworzyw sztucznych pra­cujące według zasady silentbloc . Przeguby takie skutecznie tłumią drgania, uderzenia i wstrząsy przej­mowane przez układ kierowniczy i nie wymagają w ogóle obsługi (np. smarowania).

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących motoryzacji, która jest moją wielką pasją. Zapraszam do aktywnego śledzenia mojego bloga i komentowania!