ZUŻYCIE SPRĘŻONEGO POWIETRZA

Zużycie sprężonego powietrza przez pneumatyczne urządze­nie wspomagające jest stosunkowo niewielkie. Stanowi to istotną zaletę, ponieważ na ogół nie zachodzi potrzeba wymiany sprężarki układu hamulcowego na inną większej wydajności.KNORR — nadciśnieniowe urządzenie wspomagające .Na dwustronnym drążku podłużnym osadzone jest obrotowe jarzmo. Podczas skręcania kół kierowanych np.w lewo, wskutek oporu kół, ruch ramienia powoduje przesunięcie jarzma,które poprzez cięgło uruchamia dźwignię sterującą za pośrednictwem zaworów dopływ sprężonego powietrza do siłownika, wywierającego poosiowy’ nacisk na drążek podłużny (. W razie zaniku nacisku obwodowego na kole kierownicy jarzmo ustawia się równolegle do ramienia kierowniczego.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących motoryzacji, która jest moją wielką pasją. Zapraszam do aktywnego śledzenia mojego bloga i komentowania!