SAMOCHODY O NIEZALEŻNYM ZAWIESZENIU

Samochody o niezależnym zawieszeniu kół kierowanych wyposaża się często w specjalne przekładnie kierownicze, tzw.
zębatkowe . Zębatka spełniać może zadania środkowego członu trójdzielnego drążka poprzecznego lub stanowić element sterujący ruchami dzielonego drążka poprzecznego.Podłużny drążek kierowniczy jest z reguły wy­konany z rury stalowej w postaci jej odcinka o rozszerzonych końcach, stanowiących głowice drążka, w których znajdują się gniazda sworzni kulistych. Drążki podłużne mają kształt prosty lub też są wygięte odpowiednio do rozmieszczenia innych elementów podwozia.Poprzeczny drążek kierowniczy, jednolity wykonany jest najczęściej w postaci pręta lub rury o nagwintowanych końcach, zaopatrzonych w nakręcane głowice do mocowania sworzni kulistych.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących motoryzacji, która jest moją wielką pasją. Zapraszam do aktywnego śledzenia mojego bloga i komentowania!