NIEDOSKONAŁOŚĆ OCENY

Ocena ta może nas jed­nak zawieść wtedy, gdy promień krzywizny zakrętu będzie się zmniejszał w miarę przebywania łuku (zakręt zacieśniający się), gdy okaże się, że jezdnia jest nawet nieznacznie pochylona ku zewnętrznej krawędzi zakrętu, gdy niezbyt dokładnie oceniliśmy przyczepność nawierzchni drogi itp. – Aby takich niespodzianek uniknąć, powinniśmy wjeżdżać w~ zakręt z’prędkością mniejszą niż oceniona, zostawiając sobie w ten sposób zapas na ewentualną niedokładność oceny. Ten margines bezpieczeństwa powinniśmy pozostawić sobie nawet wówczas, gdy zdobyte doświadczenie pozwala na bezbłędną ocenę prędkości.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących motoryzacji, która jest moją wielką pasją. Zapraszam do aktywnego śledzenia mojego bloga i komentowania!