MIEJSCOWE USZKODZENIA

Miejscowe uszkodzenia poszycia z tworzyw sztucznych dają się łatwo naprawiać przez klejenie, wytwarzanie dużych członów nadwozi z tworzyw sztucznych jest jednak praco­chłonne, długotrwałe (długie okresy suszenia) i wymaga dużo miejsca, a więc opłacalne są tylko stosunkowo małe serie produkcyjne, kiedy stosowanie bardzo kosztownych tłoczników do blachy jest niecelowe wytrzymałościowe tworzyw sztucznych są na ogół znacznie gorsze, niż blachy stalowej. Tworzywa sztuczne wykazują ponadto skłonność do trwałego od­kształcania się (pod obciążeniami trwałymi) i małą odpor­ność na ścieranie. W niskich i wysokich temperaturach własności wytrzymałościowe tworzyw przeważnie jeszcze bardziej się pogarszają, co stanowi istotną niedogodność, gdy chodzi o pojazdy eksploatowane na obszarach podbie­gunowych i podzwrotnikowych.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących motoryzacji, która jest moją wielką pasją. Zapraszam do aktywnego śledzenia mojego bloga i komentowania!