JAK WYKAZAŁA PRAKTYKA

Praktyka wykazała, że promień zataczania nie powinien być zbyt duży, ponieważ wówczas wskutek dużej powierzchni przylegania bieżnika niskociśnieniowej opony do nawierzchni jezdni występują trudności w skręcaniu kół kierowanych, zwłaszcza w zakresie małych szybkości jazdy. 2bieżność kół kierowanych polega na skośnym ich ustawieniu w taki sposób, że z przodu dzieli je mniejsza odległość niż z tyłu. Dzięki zbieżności koła kierowane pod­czas ruchu samochodu nie wykazu­ją skłonności do rozchylania się na zewnątrz, pomimo luzów istnieją­cych w przegubach układu kiero­wniczego i sprężystych odkształceń jego elementów. Zbieżność kół ogra­nicza ponadto wpływ ich pochy­lenia, które wywołuje skłonność kół do rozjeżdżania się na zewnątrz .

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących motoryzacji, która jest moją wielką pasją. Zapraszam do aktywnego śledzenia mojego bloga i komentowania!