ILE JESZCZE W ZBIORNIKU?

Sy­gnalizacja taka działa inaczej w czasie zjazdu z góry, a inaczej, gdy wspinamy się pod górę; inaczej podczas hamowania i przy­spieszania. Nie wiemy też, do jak niskiego poziomu może opaść paliwo w zbiorniku, aby mogło być jeszcze zasysane przez pompę paliwową silnika. Pamiętajmy także, że na dnie zbiornika zbierają się wszelkie zanieczyszczenia, które przy zbyt niskim poziomie paliwa mogą przedostać się do przewodu paliwowego, a później utrudniać dopływ mieszanki do silnika. Aby wiedzieć na pewno, w jakim stopniu prawdziwe jest owe pięć litrów rezerwy paliwa, wykonajmy próbę.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących motoryzacji, która jest moją wielką pasją. Zapraszam do aktywnego śledzenia mojego bloga i komentowania!